هتل رد استار یک هتل 4 ستاره است که 500 متر تا سالن تئاتر و کنسرت Mariinsky فاصله دارد. این هتل اتاق هایی شیک همراه با تلویزیون صفحه تخت، اینترنت وای فای رایگان و یک رستوران غذاهای بین المللی را ارائه می دهد.

اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و دکوراسیونی رنگارنگ هستند و با مینی بار و میز کار مجهز شده اند. حمام هر اتاق دارای سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان می باشند. انتخاب های زیادی بین نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی در کافه بار قرمز وجود دارد.

اتاق های استفاده از کامپیوتر همراه با اینترنت رایگان موجود می باشد. بخش پذیرش 24 ساعته می توانند برای شما در صورت درخواست ترانسفر فرودگاهی را رزرو می کنند.

ایستگاه اتوبوس Dekabristov و Angliysky در 200 متری هتل رد استار واقع شده است. خیابان نوسکی و موزه ی هرمیتاژ 15 دقیقه با وسایل حمل و نقل عمومی از هتل فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 8.2 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، نزدیکی به سالن تئاتر، صبحانه ی خوشمزه، کارکنان مهربان و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان از نکات مثبت هتل است.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل رد استار را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.